Merhaba kızlar. Bebeğim on aylık oldu.
Bir aydır felaket derecede zor uyuyor. Gündüzleri en az bir saat sallıyorum. Hamakta uyuyor. Eskiden böyle bir sıkıntım yoktu. Artık tutunup kalkmayı da öğrendi o kalkıyor ben yatırıyorum o kalkıyor ben yatırıyorum bir saatin sonunda pes edip uyuyor. Geceleri beşiğinde uyuturdum artık orda da uyumuyor hava aydınlık olinca kalkıyor besige tutunuyor oynuyor 🤣 böyle olan başka bebiş var mı çözüm önerisi verebilecek olan var mı 🤦🏻♀️