ikizbabymom inanın çok zor bi bebekti kızım.. Yani benden başka kimsede durmuyordu hastanede dahil doğduğundan beri kendim ilgilendim hep herşeyiyle yardımsız yani.. 1 ay emdi ememedi ona çok uğraştım doyuyordu doymuyordu bazen.. 1ay sonra tam emmeye alıştı hoop gaz denen illetle tanıştım.. İlk gaz sancısında elim ayağım boşaldı noldu acaba dedim titredim korkudan😁doktora götürdğk gaz dedi.. Hadee sondan sonra gaz damlaları mı denemedim masajlar mı yapmadım karnına sıcak havlu koydum ayak altına sıcak su torbası koydum kiraz çekirdekli kemer aldım kimyon çayları ne biliyim yemeklerim kimyon doluydu.. Rezeneler nane kaynattım içtim.. Gaz yapan hiçbirşeyi yemedim. Meyve sıfı hiç 3 ay yemedim.. Araştırmadan hiçbişey yemedim.. sonuç ne mi oldu dehşet ağlama krizleri 3 kez hastaneye gittim pandemiden dolayı çok gitmek istemedim.. Hatta 3.cü gidişimiz kalça testi vardı hastaneye bi girdik başladı ağlamaya doktor bile susturamadı çok şaşırdı gördüğüm ve sakinleştiremediğim ilk bebek dedi bana sabır diledi🙂 o gün en çok ağladığı gündü 1.5 saat🥴kolik de değildi ama ağlıyordu işte gazına.. Sonra fitil varmış spazma panalgine diye kırmızı bi ağrı kesici fitil.. İnan daha önceden tanışmak isterdim bu fitille.. Onu kaçırıyorum 10 dk sonra sakinleşiyor hatta uyuyor bi 3 saat kadar uyandığında da karnına ayaklarını bastırıyorum bütün gazı çıkıyor..denemenizi tavsiye ederim.. Neyse gözümün önüne geldikçe gülümsüyorum şimdi.. Neler atlattık diye😁 uykusuz geceler soğuk yemekler ayrıntıya girmiyorum bile.. Ama 4 ay 10 gün bi geçti. Bıçak gibi kesildi gazı.. 5 aylık olacağız 3 gün var hiç sancımız olmadı.. Tabiki yeni yeni problemler çıkıyor.. Fakat bir gaz sancısı olamaz hiçbiri😁.. Merak etmeyin ve çok sakin kalın.. Zaten zamanla alışıyorsunuz ve sakin oluyorsunuz.. Galiba annelerin hakkı böyle ödenmiyor🙂 allah başka sıkıntı vermesin gaz geçer 1 yıl da sürse geçer.. Biraz zorlanacağız ama bitti şükür diyeceğiz.. Allah kolaylık versin size. Şu fitili deneyin derim tabi ki doktorunuza danışarak.. Ne bebeğiniz çok ağlasın ne de siz çok yorulun.. Bitti şükür demek dileğiyle 🖐️