Bir gün böyle bi konudan tüm gün girip çıkıp aağlayacağımı söyleseler yok daha neler derdim.
bebeğim 7,5 aylık bugün odalarımızı ayırmaya karar verdim anne yanı beşik küçük gelmeye başlamıştı geceleri dönmeyi öğrendiği için bi yerlere çarpıp uykusu bölünüyodu odasında büyük beşiğine koydum uyudu. Tüm gün bunun burukluğunu yaşadım sanki ayrı eve çıktı. Beşiğin başında oturdum iki gözüm iki çeşme abartıyo muyum bilmiyorum ama annelik hiç akıl işi değilmiiş. Allah tüm meleklerimizi korusun🙏🏼