Esiladal21 Kızlar 21 günlüğüz ama gaz sancılarımız çok fazla çok ağlıyor önerisi olanlar veya damlamada memnun kaldıklarınız nedir
Melisa59 Esiladal21 aç olabilir bebek banada yok gaz dediler yok kolik o gene açlıktan ağlıyormus 😢😢 ki sütümde vardı bez sayısı da yeterliydi ama sütüm doyurmuyormus . Mama verdim rahatladi çocuk. Boş bağırsak ta Tabi gaz olur
Havva_k Esiladal21 maflor kullanıyorum canım ben memnunum metsil kullanmıştım bi faydası olmadı biogaia da iyi o da fayda etti bize
Sevgiela Ben mestil kullanıyorum zinco birde . Mestilin faydasını görüyoruz ama oluyor yinele. Birde aktardan acı elma yağı aldım (adaçayı) olarakta geçiyor ayak tabanına masaj olarak uyguluyorum 2 gündür şimdilik bi faydasını görmedim ama düzenli devam edeceğimmm
Meleknaz03 Benimde cok gazliydii yani tarif edilemez aglamasi vardi. Metsil kullandim ciddi anlamda cok faydasini gordum 3 4 gun sonra evladim rahatladi. Ama hemen kesmiyor sabir etmeniz lazim ve du,enli kullanin kesinlimle
Balteknem Melisa59 yeni duydum bunu olabilir benimde kilo alimi iyi ama gazli bebek dedi doktorum bol emzir saat tutma dedi ama bugun ki bilgilrndirmede gazi duzemsiz emzirmek yaziyordu 😬