Veyselaras Oğlum iki aylık aşısını oldu atesleniuor çok huysuz uyuyamiuor şurubu bir çay kaşığı veriyorum üç saate az mı suresu ne kadar bilemedim siz nasıl atlattiniz bu asiyi
GoGirl Veyselaras ates oldugu zaman 4 saatte bir eger atesi yok agrisi yukselme egilimi varsa 6 saatte bir verilir 3 saatte vermeyin 1 cay kasigi o ayda uygun olan diye hatirliyorum bnde
Ayazege06 Veyselaras Iki aylık aşısında biz ateşsiz atlattık parol kullanmadık. Ama oğlum 8 aylıkken grup olduk benden oğluma da geçti geniz akıntısı hafif de bademcikleri şişmişti onun için kullandık sabah öğle akşam bir çay kasıgi vermiştim.
Duyulurum Veyselaras benim oğlum iki ay aşısında ateslenmisti. Soyduk ve koltuk altına alnına soğuk uyguladık (çok soğuk değil) 5 ml mor calpol verdik bir defa ve ateş bir saat içinde düştü tekrar yükselmedi