Sarenisabali15 15 aylık kızım var yani öyle çok izlemez TV falan. Devamlı konuşurum. Anlatırım herşeyi. Söylediği kelimeler baba, dede, attı, geldi, nerde, abi, abla, komşumun kızının adını söylüyor, ne dersem anlıyor çok şükür. Yani bence gayet iyi durumda diye düşünüyorum yanlış mı Düşünüyorum bilmiyorum. Yani söyler elbet. Önemli olan senin dediklerini anlıyor mu bence şuan. Mesela sulugunu kaybedince nerede kızım diyorum nerede yapıp beraber arayıp bulmaya çalışıyoruz. Kayıp olduğunu anlamasa aramaz herhalde 🙂.