Minikbebegim1 doktorunuz jinekolojik onkoloji doktoru olmasi gerekiyor. Oyledir umarim. Evlilik oncesi bulasmistir esinize, virusun yillar boyu suren kulucka suresi var bagisikligi dustugunde ortaya cikiyor. Size de o sekilde bulasmis olabilir. Bende de var bu virus ve yillardir ugrasiyorum negatife donmuyor. Deflagyn ve ahcc yi sorun doktorunuza. Cok yeterli calismalar yok bu ilaclar hakkinda ama kullanan ve negatife donenler oluyormus arastirin sizde. Ben cok ugrastim bu virusle ve cok doktora gittim epey bilgi sahibiyim. Kafaniza takilan bisey olursa istediginizde sorabilirsiniz. Istanbuldaysaniz dr tavsiyesinde de bulunabilirim. Ozellikle sigil yaktirma konusunda .. arastirirsiniz ztn kendinizde . Gecmis olsun. Ve tavsiyem olan oldu aldatildim diye dusunup bu kabullenme surecinizi daha da zorlastirmayin. Ilk ogrendiginizde dunyaniz yikiliyor cunku, sonrasinda alisiyorsunuz ama zor gercekten. Birbirinize destek olmak sorgulamamak yargilamamak en huzurlusu oluyor. Ilk etapta belki cok zor ama inanin baska sansiniz yok.