Doğumdan sonra göbek üstü agrilarim var çok şiddetli aranızda bunu yaşayan varmi
Aylizimm evet rahim aşağı yerine indiği için ağrı oluyo demişti doktorum
Patilimom peki ne zaman geçer acaba ben ayda 3 4 kere hastanede alıyorum solugu
Aylizimm ne kadar oldu doğum yapalı? Ben doğum yaptıktan 1 ay sonra toplamıştı
Patilimom 2ayi geçiyor
Aylizimm o zaman aynı durumdan bahsetmiyo olabilriz. Üstte kalsın belki yaşayan vardır