Akşamları 8 de uyuyup sabah 7 buçukta uyanan bir bebeğim vardı emzirip yatırırdım uyanınca da ağlamaz mıkırdanırdı şimdi ise normalde yüzüstü uyuyordu artık yatırdığım an kalkıyor sırtüstü de hiç uyuyamıyor uyandığında artık ağlamaya başladı 3 gündür artık uyutabilmek için çarşafla Bile salladım derin uyuyabildiği tek yer birlikte yatakta yatar emzirme pozisyonu öyle de ben uyuyamıyorum bu aşama da uyusun diye salladık atak haftasında olduğumuz İçin bu ayı atlattıktan sonra eskisi gibi tekrar uyuyabilecek mi yoksa hep sallanmak mı isticek 🤷🏻♀️ Başka önerisi olan var mı bu atak dönemini nasıl atlatabilirim