3oda1salonmide aşılarını yaptırdıysanız kızamık olma ihtimali pek yok, büyük ihtimalle 6.hastalıktır. Ben yaşamadım ama arkadaşımın kızı oldu bu hastalığı onlarda ilk başlarda kızamık sandılar bütün vücudu benek benekti çocuğun sonra doktora gidince 6.hastalık olduğu çıktı ortaya.
Doktora göstermenizde fayda var🌸