Cebos bende Liv Hospital gidiyorum ama buket hanıma. Hiç memnun değilim. Mesajlarıma geri dönüş yapmıyor. Bir daha ki sefere harika hanım düşünüyorum bende. Acaba harika hanım irtibat numarasını bana atabilir misin canım benim doktor halen cevap vermiyor ve bebeğim sıkıntı da şu an