Sare1205 evet atak haftası olabilr o haftalarda bizde de emmesi azalmıştı. Ancak bebeğiniz daha çok küçük 7 gibi emdiyse 3 saattir aç demektir o kadar uzun süre aç kalması iyi degil bence acıkmış olması gerekir. Tekrar tekrar memeyi vermeyi deneyin acıkınca zaten alacaktır, son çare biberonu denersiniz.
Emmese sütünüz kesilmez ancak sütü boşaltmaynca vucudunzda bazı sıkıntılar olabiliyor gögüste şişlik agrı ateş üşüme gibi. O yüzden bebeğiniz Emmese bile çok uzun süre beklemeden sütünüzü sağmanızı öneririm