zeynepduha 3 aya kadar bu döngü genelde böyle devam editor kendinizi neden neden diye hiç hırpalayıp üzmeyin bebek bu olacak elbette diye düşünün biraz daha sabredin kesinlikle çok yoruluyoruz uykuya çok ihtiyacımız oluyor ama sabretmek gerekiyor geçiyor kısa bi süre sonra