Melis84 Kızlar dün 2. Ay aşılarımızı olduk bugün sağlık ocağından ebe tekrar aradı Temmuz 17 de aşıya geleceksin dedi .o an aklıma gelmedi hangi aşı diye sormadım , uygulamadan bakıyorum 3 . Ayda aşı görünmüyor. Bilgisi olan var mı 3. Ayda hangi aşı olacak
Melis84 sevgi88 ama 15 inde kontrole getir 17 si aşı dedi. Hatta şimdi bakıyorum 17 si Cumartesi 😅 acaba ebe ayları mı karıştırdı Ağustos mu diyecekti bi sorayım yarın 😊
Tugbae Melis84 rota ve menenjit aşilari var devlet aşisi plmayıp özel olduğu için aşı takviminde belirtilmiyor doktorunuz bilgilendiriyor tercihi size bırakıyor
Baharbek Melis84 3. Ayda sağlık ocağında aşı yok kuzum biz hastanede rota virüs yaptırdık sağlık ocağı boy kilo falan baktı
Melis84 Baharbek kadının kafası karıştı demekki kovid aşısı yüzünden ana baba günü sağlık ocağı ondan belki😀
Mhtttp Melis84 3. Ve 5. Ayda asi yok rotavirus aşısı var oda ağızdan yapiliyor. 2 doz şeklinde. Zorunlu değil ben yaptırdım 15 gün önce ilk dozunu 370 tl fiyati var bilginiz olsun