Vlns Merhaba kızlar. Saçlarıma mevcut şampuanların kimyasal içeriklerinden dolayı ve plastik şişe kullanımını en aza indirgemek için Sabun ile yıkamayı düşünüyorum . Yani bu bir süreç deneyip göreceğim, katı şampuanlar da var ama ilk önce normal katı sabunlar ile denemek istedim . Önerilerinizi bekliyorum ☺️
F-Betul Vlns El yapımı zeytinyağlı sabun kullandım ben bir ara memnundum sertleşme vs olmadı ama bir tanıdığımız yapıyor ondan alıyorduk.
Zekimurendebizigorecekmi Vlns Annem keçi sütü sabunu kullandı zeytin yağlı özel yapım sabun kullandı hepsi aynı canım saçları çok sert yapıyor
Pnarr_ Vlns bende şampuan kullanımını bıraktım 1 aya yakın oluyor bıttım sabunu kullanıyorum önceleri baya sertleştirdi yapıştı gibi zor açıldı artık yumuşamaya başladı ilerde daha iyi olacağını düşünüyorum zaten aldığım sayfada da aynısı yazıyor önce saçınızdaki kimyasallardan arındıracak sertleştirecek diye
Vlns Reyna bilmiyorum 🤷♀️ Ama katı şampuan kullananlar çok memnun izlediğim videolarda. Ben sabun ile denemek istedim ilk etapta bakalım .
Vlns Zekimurendebizigorecekmi annem çocukken bizim saçımızı ilk yıkamada zeytinyağlı sabunla sonraki yıkamada ise şampuanla yıkardı. Bilemiyorum ne derece sert yapar diye
Vlns Pnarr_ onu duydum denemek gerek. Ama bi arkadaşım da çok sert yaptığını ve kullanamadığını söyledi sanırım beklemek gerekiyor
F-Betul Vlns Evet ben çok memnun kalmıştım yumuşak ve temiz yapıyordu saçlarımı, son yıllarda sivenoya döndüm onu da tavsiye ederim düşünürseniz aşırı kaliteli ve temiz içerik.
Vlns F-Betul plastik de çıkmasın istiyorum (gerçi biz değil, önce paketleme olarak plastik yerine alternatif bir çözüm bulmalılar o ayrı ) bi bakayım yine de sivenoya. Onun biberon emzik temizleyicisini kullanıyorum bide kızımın güneş kremini o marka aldım yüzde yüz doğal
F-Betul Vlns Evet, onların kabı da geri dönüştürebilir diye biliyorum ama bizim ülkemizde geri dönüşüm çok yaygın değil orası sıkıntı biraz.
Vlns F-Betul yani evde plastikleri bir aydır biriktiriyorum geri dönüşüm için o kadar çok çıkıyor ki . Herkesin böyle plastik ürünü attığını düşünürsek ilerde çocuklarımıza nasıl bir çevre bırakacağız tahmin bile edemiyorum. 🤷♀️
Umay123 Sabun ilk birkaç yıkamada sert yapıyormuş fakat yıkayıp alıştıkça daha güzel Oluyormuş saçlar. Benim saçlarım uzun, sertlerinde baş edemem, o süreci atlatamam. Ama eğer kısa saçlarınız varsa sabuna alışma süreci daha kolay olur ☺️
Pnarr_ Vlns aynen bende dedim herhalde kullanamayacağım tekrar şampuana dönerim diye eşim bırakma devam et diye ısrar edince devam ettim şimdilik memnunum