Kızlar oğlumun kulağında enfeksiyon vardı boğazlarıda kızarmıştı. Kanda enfeksiyon çıktı üstüne birde derken doktor antibiyotik vermişti kullandık geçen gün muayenede gittik. Stajer doktor vardı ve ilgilenmesi pek tatmin etmedi beni. Şöyleki kulağında kızarıklık hafif var ama tamamen geçmemis ilerlememişte enfeksiyon kalmamış ama dedi. Boğazlarınada aynı seyi söyledi. Antibiyotik kullanmıssın baska yapacak bisey yok dedi. Kulağına gliserin verdi kir var biraz damlat onunla atar dedi. Oğlum kulaklarını aşırı çekiyor ağlıyor dünden beri. Dişleride patlayamadı bu arada 8aylık oğlum. Onuda söyledim diştende olabilir dedi ağrısına. Ama bugün oğlum aşırı huzursuz sürekli ağlamaklı kulağını koparacak gibi çekiyor. Damlayıda (gliserini) damlatamadım doğru düzgün. Sizce kulağımı ilerledi tekrar. Yoksa dişte mi böyle yapar. Baya ucuna geldi şişkinliği kızardı diş eti bisey yemiyor üstümüze saldırıp sala sola kafasını sürterek kasıyor dillerini. Aranızda böyle olan varmı lütfwn yardım😢