Merhaba, bugün covid 19 biontech aşısı oldum. Aşıdan sonra bebeğim her emme sonrası çok ciddi bir şekilde kusuyor. Emerken kimi zaman da ağlıyor sonrasında muhakkak çok fazla kusuyor ve sürekli öğürüyor. Yaşayan var mı bu durumu? Aşıyla ilgisi olabilir mi veya başka bir şey midir acaba?