TospikOglusum Yukarıda yazdım aslında kızlar emzirip aynı zamanda bu antibiyotiği kullanan annemiz var mı ,varsa bebeğe herhangi bir yan etkisi oldu mu?
TospikOglusum TospikOglusum doktor yazdı evet bunilaci fakat net konusmayinca icemedim henüz korkuyrm bebeğe zarari olur mu diye
Evelynn TospikOglusum canım bence kullanma. Zaten başlı başına çok ağır bir antibiyotik. Bende sadece disim çok kötü olunca doktor verdi ona da mecbur kaldık çünkü iltihap yapmıştı baya ağrı çekiyordum ağlıyordum artık emziren anneler için olan bi antibiyotik verdi ama hiç etki etmedi dışı hemen çekebilmek iltihabı bitirmek için verdi 5 gün falan kullandım ama çocuğum çok ishal oldu paso uyudu resmen antidepresan vermiş gibi oldu.
TospikOglusum Evelynn hadi ya benimde dişten dolayı verildi bu zaten .sen bunu mu kullandın peki?evet 1000lik baksana çok ağır ya napicam.disim iltihaplı 2gundur ağrı cekiyrm ki bu ikinci böyle olan dişim Allah’tan ilk planda iltihap yoktu o çekildi bunu cekemiyolar😬😔
34_21_23 TospikOglusum ben kullandım doğum sonrası doktorum dikişlerim enfeksiyon kapmasın iltihaplanmasın diye verdi. Aynı zamanda da emzirdim. Aksi bi durumu olsa doktor vermezdi sonuçta emzirdiimi biliyordu
TospikOglusum 34_21_23 yaaa hepsini ictin mi canm offf ins benim bebeğimde bişey olmaz🙏🙏dişim için verildi iltihap olmuş 2gundur ağrı acı cekiyrm doktor çekemem iltihap kuruması gerek dedi ama emin değilim ama yaziyrz yinede dedi
Evelynn TospikOglusum yani çok mecburi bir durum varsa kullanmak zorudnasin ama sen emzirdigini söyledin mi. Genelde önceliği emziren anneler için olan ilaçlara verirler ise yaramazsa anca öyle normal ilaçlara geçerler ama.
TospikOglusum Evelynn soyledim tabi canm direk onunsordum zaten doktorda bana hiç antibiyotik kullandım mi dedi hayr dedim (emzirriken yani)bu ilacı veriyrz ama kesin birsey diyemem dedi iltihap kurumazsa cekemeyiz dışı dedi yazdı ve çıktım ama içim hiç rahat etmedi ya
Gzdzeynep TospikOglusum bebeğin ne kadarlık. Ben kullanmıştım ama doktorum bebeğimin 15 aylık olduğunu duyunca verdi biraz antibiyotik bir şey yapmaz hem büyükmüş ek gıdaya ağırlık verip daha az emzir demişti. Benim kızım zaten sadece sabahları emiyordu o zamanlar o yüzden sıkıntı yaşamadım
TospikOglusum Gzdzeynep ayın 29unda 12aylik olucak canm ama benim bebeğim gecelerinde iyaniyo emiyo 12saatte bir icilicekmis
34_21_23 TospikOglusum evet canım içtim bitirdim kendi kadın doğum doktorum yazdı doğumdan sonra yani risk olsa yazmazdı
Alibebek20 TospikOglusum Antibiyotik sütten geçiyor evet ama gerekli durumlarda hekimler kullandırıyor, cddi bir yan etkisi yokmuş
TospikOglusum Alibebek20 eczacida aynını söylemiş eşime her ilaç sütten geçer ama iltihaplı diş varsa mecbur kullanacak yoksa dış çekilmez kullansın demiş ama içim rahat etmedi sizede sormak istedim teşekkür ederim 🤗
Alibebek20 TospikOglusum eşim çocuk doktoru. Onlar da gerekli durumda kullandırıyor bilginiz olsun. Acil şifalar 🙏
CatBoy TospikOglusum Ağır bir antibiyotik değil. Bebeğe zararı olsaydı doktor yazmazdı. Güvenle kullanabilirsiniz 🌺
Edaahs TospikOglusum doktor bana yazmıştı emzirirken kullanabileceğimi söyledi. Ama alerjim olduğu içşn kullanmadım.
ant331 TospikOglusum 7 aylıkken diş sıkıntısı yaşadım. Öyle boyle bir ağrı yoktu. Yüzüm kaymisti resmen. İçtim öyle geçti. İki gün boyunca içince ancak etkisini gösteriyor. Aşırı emen kızım vardı. Sorun olsa yazmazdi.
TospikOglusum ant331 aynı ağrıyı yasiyrm 2gundur bugün hep gözüm.doldu doldu agldim açıdan resmen kullaniyrm ozman canm çok saol🌺🤗