Uykusuzz_momm Kizlar sizce hangisi daha tok tutar kefir hazır bu arada gece uyutmadan hangisini versem tok tutar yemem kasik mama vs vermiyorum henüz 2 defa verdm 2 gece kıvrandı uyuyamadı agir geldi sanırım 1 yasa kdr vermicem aksam yemek türü
Uykusuzz_momm Selinglr gece verilince ne olur hergun muhakkak iciriyorm bağışıklık icin baya faydalı anne sütü 2 bucuk ay alabildi o yuzden ihmal etmiyorum şimdi aklima takıldı hangisi daha tok tutar acaba duye sorayim dedm
Uykusuzz_momm madambovary 10 aylik canım gece beslenmesini braktiramadm 3 defa uyanıyor mama icin 2 sinde az içiyor alışkanlık sabaha krsi guzel içiyor normalde doktorumuz kg alımı iyiyse 6.ayda biraktirmani tavsiye ederm dedi birakmadi ama su veriyorum ağlıyor illa mama icecek annemde ver uyandıkça büyüdükçe bırakır o uyanmaz diyor
Selinglr Uykusuzz_momm sen yine ver de akşam verme mamasını icsin tok tutar canım tutucagı kadar gece beslenmesini kestiysen daha kalkmaz yanı onun icin
madambovary Uykusuzz_momm daha küçükmüş bence mamaya devam edin ama bu ay da gece bir kere beslenmesi yeter. Yavaş yavaş azaltın 1 yaşından sonra da tamamen kesin gece beslenmesini gelişiminde bir problem yoksa. 1 yaşından sonra gece yatmadan yine mama verirsiniz.