Masalim9 Merhaba arkadaşlar benim kızım 1 buçuk yaşında bazı kelimeleri az anlaşılır şekilde söylüyor mesela attı gitti hayır anne baba abi gibi kelimeleri net olmayan şekilde söylüyor bu normal mi yani bu yaşlarda daha net konuşması mı gerek yoksa?
Ayseli Masalim9 benim oğlum da öyleydi. Amcaya da karıncaya da caa derdi. Anneye anni gittiye ditti derdi şimdi 2 yaş olmak üzere hepsini düzeltti ama tabi uzun kelimelerde yine bazı yerlerini yutuyor. Zamanla düzelir siz o söyledikçe doğrusunu söyleyin kulağına aşina olsun o harfleri çıkarmayı öğrenince kelimeleri de düzgü söylemeye başlıyorlar.
Masalim9 Ayseli çok teşekkür ederim bende etrafımdakiler korkuttu biraz şimdi konuşması lazım ama konuşmuyor Felan dediler korktum bende ama şimdi rahatladım teşekkürler 🙏🥰
Ayseli Masalim9 bir anda açılıyorlar inanın. Her şeyi kendilerince söylüyorlar siz düzelttikçe doğrusunu da öğreniyorlar. Zaman tanıyın her bebek bir olamaz. ☺️