Ayvazsmom bu konuya doktorunuzla birlikte karar vermeniz daha doğru olur.
kan değerlerine bakıp gerekli görürse verebilir.
İştahsızlık nedeniyle bize polivit vermişti geçen sene pek işe yaramadı. Şu sıralar da başka bir tane kullanıyoruz.
kışın da balık yağı ve d vitamini kullanıyoruz. Hepsine doktor karar veriyor ama.