Reyyan-ayse57 Kizlar sutu sagdiktan sonra nasil saklicaz ve nekadar saklaya biliyoruz bide geri vermek istwdigimizde isitma islemi yapmamız gerekiyor mu nasıl oldunu anlatırmısınız lütfen
basaktpe12 Reyyan-ayse57 oda sıcaklığın da 2-3 saat buzdolabında 3 gün buzlukta 3ay ısıtma işlemi icin paketinde iken suya koyup ısıtın yani sıcak suya koyun ılınınca alın ben öyle yapmıştım
NurrA Reyyan-ayse57 eczaneden süt torbası alıyorsun kuzum onun içine dök tarih yaz 3 gün dolapta 3 ay dolapın dondurucusunda saklayabilirsin
Rbulgen Reyyan-ayse57 canım oda ısısında 3 saat buzdolabında 3 gün buzlukta 3 ay saklanabilir ısıtma işlemi de altı açık ocağa değil de su ısıtıp onun içine biberonla koyup öyle ısıtılıyor ısıttıgında eğer kaldıysa ikinci kez ısıtamıyorsun
Evsen_2635 Reyyan-ayse57 ama buzluktan çıkardığında hemen dışarda erimesini bekleme önce alt tarafa koy orda erisin bzu sonra ısıt cnaım