Mevakemaleyna ahhh aynı dert var bende de. Oğlum 4,5 yaşında. Aslında onun yatağını ayırdık sadece gece uyanınca gelir yanımıza ama şimdi bebek bizim yatağa girince o da kıskanıp gelecek ve 4 kişi aynı yatakta 🙈oğlanın yatağını da bizim odaya alıp evdeki herkes için bir uyku odası haline getirmeyi düşünüyoruz. Artık çocuk odası da sadece oyun odası 😅😄