İyi akşamlar,
dün gece verdiğim test pozitif çıkınca karantinamız başladı bende tansiyon şeker olduğundan doktor arkadaş kan sulandırıcı iğne vs başladı inşallah hafif atlatırız diye ünit ediyoruz. 23 aylık oğlum var ancak onunda burnu akmaya başladı muhtemelen geçirecek onun için ne gibi vitamin takviyesi yapabilirim kullanan öneri yapabilecek olan var mı acaba ?