Bir üniversite hastanesi öğretim üyesine özel randevuya götürüyorum oğlumu
doğduğundan beri pişiği de konağıda geçmedi her yolu denedim, doktor en son bir pişik kremi önerdi yine hiç faydası olmadı sadece poposunun kenarında küçük bir pişik, süt alerjisi olabilir mi diye sordum doktora iki kez çok küçük bir şey olmaz dedi hiç test filan yapalım demedi takıldığım konu şu biZ ek gıda ya başladık pişikte bir alerji belirtisi bebeğime bir şey alerji yaparsa ya anlamazsam diye korkuyorum, doktor üni hastanesi test yapmak çok uzun sürer diye mi geçiştiriyor diye düşünmeye başladım siz ne yapardınız ?