Ay gazın çaresi var mı ya varsa bana da söyleyin kesin çözümü yok ki 🤷 2 ay 11 günlüğüz ilk başlarda çooook çektim gerçekten o günleri hatırlamak bile istemiyorum ama sonra lavanta yağı keşfettim karnına masaj yapıyordum geceleri çok değil 1 2 damla ile hemen hemen 3 haftadır bayaa rahatlamıştım o ağlayan huysuz bebişin yerini bi pammık prenses almıştı akıllı uslu sakin taa kii iki gün öncesine kadar gaz damlamız bitmişti bir akşam bir sabah kullanmadık sen misin kullanmayannn :))) iki gündür saçlarımı yoluyorum evin içinde kabus geri döndü resmen 4 aya kadar hiç birşeyin kesin çözümü yokmuş onu anladım yapmadığım denemediğim kalmadı çünkü :)