minigim4545 Doğum yapalı 10 ay oldu doğumdan sonra ilk 4 ay birşey yoktu düzenli adetlerim devam etti daha sonraki aylarda iki üç gün ara ara lekelenme oldu şuan adetim biteli 2 hafta oldu ama bittiğinden beri lekelenmelere devam ediyor neden olur
kahvekokusuu minigim4545 bence ciddi bi durum olabilir benimde yakin bi arkadasim daha gecen hafta bu sebepten ameliyat oldu sezeryanla dogum yapmıştı iç karnının dikisini 5cm açık bırakmışlar ordan sızıntı oluyormus meger yani sizinde bundan oluyordur demiyorum ama baska onemli bi sorun olabilir uzun suredir var diyorsunuz çünkü
Zeynep15 minigim4545 benimde Bi ara günüm geçiyo Bi ara 15 güne bir oldum bu ayda oldum bitti 1 hafta sonra leke tarzında oldu oda bitti 1 hafta sonra adet tarihim geldi oldum ama leke leke 9 gün sonra normal kanama oldu
minigim4545 Zeynep15 benim adetim düzenli gelir her ay düzenli adet olurum ama bu lekelenme adet dışı birşey akıntıyla birlikte bazen kıl gibi kan bazen çamur gibi geliyo
Zeynep15 minigim4545 bilmem aslında doğumdan sonra normal bu gibi düzensizlikleri ben 2ayrı doktora gittim bu yüzden
minigim4545 kahvekokusuu bende bir doktora danışmayı düşünüyorum geçen ay hiç olması adetim bitti normal akıntı oldu bu ay fazla akıntıyla birlikte kan gelmeye başladı bide şunu farkettim fazla yorulunca yürünce oluyor
kahvekokusuu Zeynep15 evet hemde bunu yapan kadin dogum hastanesi ve duzdltmek icin de tekrar sezeryan gibi acacaklardi karnini baska bi hastaneye gitti özele 15 bin verdi de kapali ameliyat oldu
Zeynep15 minigim4545 geçmiş olsun canım bu arada korkma bişey yoktur inşallah normal bende korkmuştum