gurbet_gelini12 Momsmom ishal degıl yenı dogan bebeklerın kakası oyle bırde gun ıcınde 5 defada yaparlar normal yane
Birbebek34 Momsmom yenidoğan bebek kakası cıvık olur ishal değildir günde 5 ten fazla da yapıyorlar çünkü bağırsakları ince kaka birikmez ne varsa hemen çıkar
34_21_23 Momsmom benim bebekte çok kaka yapıyordu ve cıvıktı. Doktorumuza bebeğim ishal dedim. Yenidoğan bebek ishal olmaz fazla ve cıvık dışkılar Buda olması normal birşey dedi 😊