Merhabalar 2 ay önce doğum yaptım ve yaklaşık iki hafta önce belimden başlayan ve sırtımda dolaşan bir ağrı çekiyorum. Anlık bıçak saplanmasi gibi tutulmalar oluyor. Yattığim yerden kalkarken ağrı oluyor biraz açıldıktan sonra geçiyor. Doktor mr sonucuna göre kuyruk sokumuna yakın yerde kemiklerin içinde sıvı olduğunu söyledi. Genelde gebelikte olduğunu okudum böyle birşey yaşayan oldu mu ne kadar sürede atlattiniz?