Kadifemsii Nefeshiramm ben hemen duşa girerim öyle terle durulmaz ki zaten. Spor salonlarının da duşu var doğru olmasaydı olmazdı diye düşünüyorum
Askmeyvesininannesi Nefeshiramm yuhanzaaa diyorum Hemen duşa giricen tabiki. O ter teninde kurumadan.
Nefeshiramm Kadifemsii bende öyle düşünüyorum dedim Bi sorayım bide yapıyormusun sen canım biz direk hızlı dan başladık sanırım
Kadifemsii Nefeshiramm yapıyorum ilk hafta 15 dk ile başladım sonraki hafta 30 dk sonraki hafta 45 dk şimdi bazen 30 bazen 45 yalnız duşu ılık almam gerek çok sıcak ve soğuk olmaması lazım suyun sporun bitince biraz dinlen sonra duşa gir