Arkadaşlarım selam. Bebeğim 1 aylık. Uyandığında emziriyorum. Tamamen boşaltamıyor uyuyakalıyor. Bu sebeple emzirme sonrası kalan sütü sağıyorum. Bebeğim tam ememediği için yarım saat bir saat içinde uyanıyor. Yine emzirmeyi denediğimde ise emzirme işlemi biter bitmez yine emmek istiyor. Sağdıktan sonra uzun bir süre süt gelmiyor mu acaba ?