Bebeğim 2 ay 28 günlük iyice mızmız oldu hiç yatmak istemiyor sırtı yere değince ağlamaya başlıyor ayaktayken bile sürekli ağlama hali oyun halısında oynuyordu artık koyuyorum onada bakmıyor bile sürekli ayaklarını havaya kaldırıyor gazdan mı acaba yoksa büyüme atagı flan mı lu zamanda böyle olan var mı ?