Zala Golden goat marka keçi sütü içerikli bir mama var.Denemenizi tavsiye ediyorum.Kaşık mama değil biberon maması.Tadı efsane güzel,içeriği tertemiz ve sindirimi çok rahat.Yani bebişiniz biraz mama seçiyor anladığım kadarıyla ama bu mamayı bebeklerin red yapma ihtimali çok düşükmüş.İsterseniz alıp deneyin.Takviye vermiş olursunuz💕🙏🏻