mom1236 Selam canım anneler. Başlıkta da belirttiğim gibi bu çayı kullanan var mı merak ettim , diox çay kullandım bir ara 5-9, kg garanti denildi sadece 4 kg verdim. Birde bu çayı denemek istiyorum, bilenler yardımcı olabilir mi lütfen. İşe yarar mı
Dilekela mom1236 benm kuzenim kullanmıştı ama çayını değil kapsül şeklinde olanı çokta kilo verdi ama o bekardı şuan emzirirken nasıl olur bilemem canım
mom1236 balim5858 bence de yeni çıktı, fakat Brown tea çok duydum hatta burdan gördüm de yazan çıkmadı
mom1236 Elaogemnes bunu kullanmadım. Starlife kullandım 3 kg gitti sadece. Verilen paraya yazık bence kendimiz iradeli olsak keşke
Elaogemnes mom1236 ya ben baya araştırdım bakanlık ifşa belgesini buldum içinde zararlı ilaçlar varmış zaten 2 gün kullandım sonra onu görünce bıraktım bende tansiyon düşmesi baş ağrısı mide bulantısı yaptı