hunilimomm SemaaAcc normal bi bebek arabası 😂 letgodan almıştım sıfır 100 TL ye öyle şatafatlı biseyim yok yanı bide baston var
Saitkereminannesi SemaaAcc travel sistem alma bebek büyüdükten sonra ikisini taşımak zor oluyor ev asansörlü ama iki basamak tek tasıyamıyorım cok ağır hafif ve tek parça daha kullanışlı olur
Ayzagokcemom SemaaAcc kesinlikle hamilton tavsiye ederim tek elle kapanıyor hafif ve çok güzel kayıyor yolda sürüşü harika e bebekten 1400 e mi ne almıştık
Merveceylan SemaaAcc Joie chrome travel sistem kullanıyorum.Hem çok kaliteli hem de diğer markalara göre fiyatı uygun.Baston bebek arabası almayın bebeğiniz çok küçükmüş bence travel sistem iyidir
MelteMerve Joie Litetrax 4 kullaniyorum canim cok memnunum. Buyuk kizimda travel almistik ama hic memnun kalmadim yerinden kalkmiyordu arabanin bagajina falanda sigmiyordu. Ama joie den cok memnunum tek elle kapatiyorum bebegim kucagimdayken bile.
EnsarliAnne SemaaAcc joie verstrax, aşırı seçiçi olan ben beğendiysem herkez beğenir. Kaliteli ve güzel, fiyatı da diğer arabalara göre uygun.
Kahveliseker SemaaAcc kraft back model kullaniyoruz memnunuz bebek rahat ediyor icinde tekerlekleri de rahat gidiyor surerken zorlanmiyoruz☺️