Gunsss iyi davranma açısından bir sıkıntı yaşamazsınız evet. Çocuk tabi ki kalabalıkta, çocukla da büyür. Ancak şu an görüyorum ki kızım hala birebir ilgiye ihtiyaç duyduğu bir dönemde. Birinden sınırsız ilgi, sevgi görmesi, günün kendine göre planlanması vs çok çok mühim bu dönemde. Siz sabah çıkarken o uyusa bile yaz kış çıkaracaksınız evden mesela. Bu bile bir eksi.. Kreşte birebir ilgi olmayacağı için bu dönemde bana dogru gelmedi. Ancak 3 yaş civarı kesinlikle başlatacagım. Kreşin çok faydalı oldugunu düşünüyor um. Zaten yapılan çalışmalarla da kanıtlanmış. Bu konuda bir karşıtlığım yok bu arada 😀