hale_0909 doğum yaptığımda hastanede bebeklere hangi mamayı verdiklerini ve benim ne kullanmam gerektiğimi sorduğumda SMA anne sütüne en yakın mama demişlerdi onu kullaniyorum bu zamana kadar kabız olmadı ama her mamada olduğu gibi gaz problemi biraz oluyor