Gizeminannesi_04 Kızlar malumunuz bi post açmıştım kırkımdan sonra adet oldum ikinci adetim gecikti korktum kan testi yaptırdım. Şöyle yazıyor referans aralığı- Değer 2.3* bune demek oluyor? Hamilemiyim değil miyim? Şuan düşünmüyorum da…