Saitkereminannesi
Bebeğim çok erken uyanıyor o sebepten uyanınca önc ev islerini ve onun bakımlarını yapıyorum saat 11 oluyor, ☀️kahvaltı hazırlayana kadar 11. 30
☀️Kahvaltıda mutlaka yumurta, beyaz peynir ve dereotu tüketiyorum
☀️Saat 1 ya da 2 gibi türk kahvesi ve kuru incir yiyiorum
☀️Acıkırsam ara öğünde yulaf, yoğurt yiyiorum ya da çorba içiyorum bol salata ile
☀️Akşam yemeğini en geç 7de yiyiorum. Akşam yemeğinde mutlaka protein tüketiyorum. Et /balık/tavuk ne varsa.. Yanında bool salata tüketiyorum ve günü kapatıyorum 🤎