Nurdann gece mamasını almadım ama normal 4.aydan itibaren aldım tadı çok kötü kızım hic begenmedi notmalde herobayb alıyodum degisiklik olsu dedim ama sevmedi simdi hip i bitirmek icin mamalari kasiştırıyorum öyle bitçek insalah😑