Merhaba arkadaşlar 27 yaşındayim. Ergenligimden beri uğraştığım sivilce ve siyah nokta sorunum var. bı dönem hap kullandım ama problem yaşadığım için bıraktım ve sadece yüzümde değil tüm vücudumda var. Hamilelik dönemimde bayağı azalmıştı çok mutluydum malesef şimdi eski halime döndüm. Böyle pürüzsüz olsun cildim istiyorum özellikle vücudumu görünce özgüvenim düşüyor. Çözüm bulan varsa bana bı yardimci olsun lutfen. Yapabileceğim bir şey var mı?😔