Erken oturan bebeklerin boyu uzamaz diye bir soylem var , umarım dogru degildir 😁 benim oglum 3 aylikken doktoru ata biner gibi dizine oturmaya baslayabilir dedi . Simdi benim destegimle oturabiliyor 5. Ayini da doldursun mama sandalyesinde oturmayi ogreticem 💃🙏🏻