Rumeysaerim_28 10 buçuk aylık bebeğim çok kakasını yapıyo 3 öğün yiyor ama çok değil zaten kendi istemediğinde zorlamıyorum bu araları sürekli ağlayıp sürekli kaka yapıyor günde 10 tane bez gidiyor hatta daha fazla
MinnakAsel Rumeysaerim_28 acile götür gaita tahlili yapılsın bizde yaşadık kızım 1 yaşında tahlilleri temiz çıktı probiyotikle düzeldi beklmeyin derim
coraplarheptek Rumeysaerim_28 eğer ishal falan değilse veya kilo kaybetme gibi sıkıntılar yoksa olabilir bişey canım endişelenme