Meloo7 Selam kızlar💜 bebem 3 buçuk aylık doğduğundan beri iki güne bir banyo yaptırıyorum ama asla ve asla suyu sevmiyor ve her banyoda çığlık çığlığa ağlıyor suyu nasıl sevdirebilirim? Siz neler yaptınız başınıza geldi mi🙁
Kadifemsii Meloo7 kızım suyu çok sever ama sizinki çok küçük daha oyuncaklarla sevdirmeye çalışın diyeceğim anlar mı bilmiyorum bi deneyin
Medusafer Meloo7 ilk dogdugu zamanlar hep kayinvalidem veya annemle birlikte yıkadıktan aman üşüdü aman hadi panik halinde ve hep çok ağlardı kizim sonra her gece eşimle birlikte yıkamaya başladık sakin sakin panik yapmadan bebegimde korkmayı bıraktı her gece bu şekilde yıkadık
Medusafer Meloo7 çok sevindim inşallah hep böyle olur banyolariniz bir süre sonra sudan çıkmamak için ağlıyorlar 😀