Deryadila25 canım benim annemler de yaptı ama kullanmıyorum, kesinlikle rahattır emin olabilirsin 2 yaşından sonra kullanırsın yaptırdıklarını. -Ani Bebek Ölümü Sendromu
-Nefessiz kalma ya da boğulma
-Boyun kaslarının yetersiz gelişimi
-Omurilik sağlığının olumsuz etkilenmesi
bunlar yeterli değilse kullanmaman için yine de sen bilirsin tabii