1-2 Herkese merhaba. Oğlum 13 aylık olacak gece sürekli uyanıp biberonla mama içmek istiyo su veriyorum dalamıyo. Gece beslenmesini de kesemiyorum. Uyuyunca da beşikte sürekli bi o yana bi bu yana kendini atıyo. Böyle olan var mı sebebini anlamadım