Merhaba arkadaşlar
bebeğim 50 günlük, başından beri anne sütüyle besliyorum. Sütü aman aman çok olan biti değilim ama sıktığım zaman göğsümü geliyordu süt çocuğuma da yetiyordu diye düşünüyorum. Şimdi ise memedr süt daha çabuk bitiyor ve çok sıkmama rağmen zor geliyor. Yediklerimde değişen bir şey yok sebebi ne olabilir acaba? Bebek büyüdükçe emdiği süre azalıyor mu ? Eskiden 30 dkda bi meme biterken şimdi 10 dkda bitiyor. İster istemez üzülüyorum ne yapabilirim ?