Kizlae merhaaba. Yaklasik 5 defa yogurt mayaladim hic boyle birsy olmamisti. Dun sutumu kaynattim guzelce kaymaklarini aldim falan. Sonra probiyotikli yogurt mayasiyla da mayaladim ve kaplarima koyup sardim guzelce 6 saate yakin ayni isida sandalyenin altinda beklettim gece bi baktim sulu hala. Dedim buz dolabinda dursun. 10 saate yakinda buzdolabinda durdu sonuc husran 🙄 ve isin acayibi sutun ici boyle kaymak kaymak daha dogrusu cok ozur dileyerekten sumuksu sümüksü olmustu. Yani neyi hata ettim anlamadim.
birde simdi tekrar sut alip mayaliycam eski yaptigim yogrttan da var elimde. Oyle nasil oliyor 1 kilo alcam sutu. Bilen yazabilirmi bi onceki yogurdumu maya olarak kullanmak istiyorum bide onu deneyim