Dün 2 saniye içimde benim kızım da düştü kanepeden
nasıl oldu anlamadım
ben yanındaydım, tutamadım birden fırladı..
çok üzüldüm ve ağladım.. o da biraz ağladı ama sustu sonra.. elimde vücudunun her tarafına dokundum, tepki verecek mi diye.. daha çok korkudan ve bizim verdiğimiz tepkiye ağlıyorlar
korkmayın onlar bizim düşündüğümüzden daha güçlü.. bebeğinize hiç bişey olmamıştır
stres olup ona yansıtmayın.. Dr a bile gitseniz bişey değişmeyecek sizi gözlemleyecekler ilk etapta..
bunu evde sizde yapabilirsiniz
kusma gözde kayma ve veya vücudunun bir yerinin ağrıdığını fark ederseniz gidersiniz..
burada bazen çok garip yorumlar oluyor, insanı daha çok telaşa sürüklüyor.. bakmayın onlara
inş hiç bi sıkıntı çıkmayacak🙏🏻 Düşe kalka büyüyecekler
benim kızımda 8 aylık, Dr a götürmedim düştüğü için..