Beyziikoo Benim doktorum bana çok güzel bir açıklama yaptı. Ne yaparsak yapalım ne yer içersek eğer vücudumuz süt yapmayacaksa yapmayacaktır. Nasıl ki idrarımızı vücudumuz bizden bağımsız yapıyorsa sütüde böyle düşünün vücut istemezse yapmaz isterse yapar. Ve yapmazsa da buna asla üzülmeyin emin olun vücudunuzun bir bildiği vardır sadece çok bol su tüketin bunu ihmal etmeyin dedi. Bende o günden sonra daha rahatım çok mantıklı bir açıklamaydı. Su zaten çok bol tüketirim sütten ziyade genel sağlığım için bunun yanında sağlıklı yemek yemeye özen gösteriyorum. Öğünleri atlamadan, ara öğün yaparak doğal beslenerek ve en önemlisi sütüm az mı ay sütüm mü bitiyor diye düşünmeden keyfini çıkarmaya çalışıyorum bugünlerin..ikiz annesiyim şükür hem emzirme hem mama ile devam ediyoruz🌸